Yksikönpäällikkö Jari-Pekka Sundelin: Meillä on harvinaisen hyvä yhteishenki

Yhdessä tekeminen, asiakkaiden kuunteleminen ja päivittäinen kehittäminen siivittävät porilaisten kotikatulaisten arkea. J & H Talohuolto Oy on osa Kotikatua. Kuvassa Jari-Pekka Sundelin ja Janne Warell.


Työviihtyvyys rakentuu monesta seikasta. Osaavat esimiehet ovat palvelualalla siinä ja monessa muussakin asiassa avainroolissa. He varmistavat, että hommat sujuvat ripeästi ja ammattitaidolla hyvässä hengessä.  Porin yksikkö on toiminut jo yli 30 vuotta ja siellä työskentelee 25 henkeä. Työviihtyvyyttä tuetaan monin tavoin, kuten tarjoamalla koulutuksia vaikkapa uusista viemärilaitteista ja wc:n kalusteista tai pitämällä yhteiset pikkujoulut.

– Olen onnekas yksikönpäällikkö sikäli, että meillä on harvinaisen hyvä yhteishenki. Henkinen hyvinvointi on mielestäni yhtä tärkeää kuin turvallinen työympäristö. Itse olen ollut talossa jo 24 vuotta, ja joka aamu on kiva lähteä töihin. Työni on monipuolista ja teen välillä myös huoltohommia päästäkseni tietokoneen äärestä ulkoilmaan, kertoo yksikön toiminnasta vastaava Jari-Pekka Sundelin.

Isommilta tapaturmilta on Porissa vältytty, mutta petrattavaa riittää aina.

– Maailma on muuttunut, ennen ei esimerkiksi katolle mentäessä ollut turvakiskoja. Nyt voimme lain nojalla vaatia niitä taloyhtiöltä. Sillä on suuri merkitys, että työkalut ja koneet ovat asianmukaisessa kunnossa. Vastuu puutteiden ilmoittamisesta ja omasta käytöksestä on jokaisella itsellään.

 

Korjauta asfaltin vauriot ajoissa

Etelässä lauha talvi tekee tuhoja asfalttiin. Vesisade ja lämpötilan vaihtelu plussalta pikkupakkaselle aiheuttaa harmeja, kun vesi pääsee päällysteen koloihin ja irrottaa sen jäätyessään. Reagointi kuoppiin ajoissa minimoi vahingot ja kustannuukset.


Asianmukaisesti hoidettu asfaltti on helppo vaihtoehto kiinteistön piha- ja katualueen pinnaksi, eikä viihtyisyydestäkään tarvitse tinkiä. Kotikatuun kuuluva Cateva palvelee kiinteistötekniikan, remontti- ja korjausrakentamisen, viher- ja maanrakentamisen saralla. Palveluihin kuuluvat myös asfaltointi ja sen korjaukset.

– Asfalttipiha on helppohoitoinen ja -käyttöinen sekä tyylikäs. Oikean asfalttityypin valinta, huolelliset pohjatyöt ja kallistukset onnistuvat meiltä pitkän kokemuksen tuomalla varmuudella, kertoo asfalttimestari Jussi Rämö Catevasta.

– Siistin ja selkeän näköistä kokonaisuutta on helppo elävöittää puilla, kukkaistutuksilla, liima- ja reunakivillä tai vaikka koripallokentällä, lisää yksikönpäällikkö Mika Paavilainen.

Ennakoimalla saat säästöjä

Asfaltti on luonnontuote, joka on tehty osin kierrätysmateriaalista. Asfaltti ei pölyä ja pysyy oikein tehtyjen kaatojen ansiosta hyvin kuivana vähentäen alapuolisten rakenteiden kosteutta.

– Asfaltti ei ole vedenpitävää, mutta betoniin verrattuna se on joustavaa. Huokoisessa pinnassa jäätyvä ja sulava vesi voi kuitenkin rapauttaa asfaltin pintaa, eikä vanhan asfaltin heikon kohdan päälle laitettu paikka ole aina paras vaihtoehto, sanoo Rämö.

– Korjaustilanteessa leikkaamme asfaltin pitävään kohtaan asti, jolloin työsaumasta tulee tasainen. Käyttömukavuus ja turvallisuus ovat etusijalla, kun pihalla liikutaan niin autolla kuin jalan ja polkupyörällä, Paavilainen toteaa.

Sulava lumi ja jää seinän vierustoilla voi aiheuttaa rakennukseen vaurioita, joten oikealla toteutustavalla ja asfaltin alla olevilla rakennekerroksilla on suuri merkitys.

– Asfaltin kunnon seuraaminen pinnan vanhetessa ja kulutukselle alttiiden kohtien kunnostaminen lisäävät käyttöikää selvästi, neuvoo Rämö.

Asfalttitöitä voi tehdä jo keväällä

Sään sallimissa rajoissa asfaltin levitys- tai kunnossapitotyöt voidaan tehdä jo keväällä. Kunnostustarpeiden kartoitus onnistuu hyvin, kun lunta ei ole ja lämpötilat vakiintuvat enimmäkssen plussalle.

– Yleisesti ottaen asfaltointityöt kannattaa ajoittaa toukokuusta lokakuuhun, kun sää on lämpimämpi, Rämö kertoo.

Cateva hoitaa luotettavasti pienten reikien paikkaukset tai isommat katualueiden, pihojen tai liikekiinteistöjen asfaltoinnit. Kun pyydät asiantuntijan paikalle, saat arvion kohteen asfaltoinnista tai korjaustarpeista.

– Meillä on käytössämme erilaisia asfalttilajikkeita eri tarkoituksiin. Esimerkiksi piha-alueilla ja kevyen liikenteen väylillä riittää noin 11 millimetrin raekoko, kun taas rekkojen alle tarvitaan 16 millistä. Tunnemme asfalttimassat ja valitsemme parhaan ratkaisun, lupaa Paavilainen.

Kotikadun tai Catevan ammattilaiset auttavat, kun haluat pihasi entistä ehommaksi. Kysy lisää!

 

Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirta Oy Kuopiosta osaksi Kotikatua

Kotikatu Group Oy on hankkinut kuopiolaisen Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirta Oy:n osakekannan.

”Nykymaailmassa yrityksiltä vaaditaan todella laajaa osaamista ja venymistä suuntaan jos toiseen. Liittyminen Kotikatuun tarkoittaa vahvaa tukea tekemisellemme ja mahdollisuuksia tarjota asiakkaillemme entistä laaja-alaisemmin kiinteistöjen ylläpitoon tarvittavia palveluita. Koemme, että muutoksen myötä pystymme palvelemaan asiakkaitamme monipuolisemmin koko Kuopion alueella,” kertoo Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirran omistaja Tomi Aravirta. ”Muutoksen myötä pystymme panostamaan toimintaamme kehittämiseen aivan eri tavalla kuin aikaisemmin,” Tomi jatkaa.

”Meille on ilo päästä vahvistamaan toimintaamme Kuopiossa ja saada joukkoomme uusia ammattilaisia,” sanoo Kotikadun operatiivinen johtaja Mikko Mäkikyrö. ”Arki tulee jatkumaan tutulla tavalla. Joustava ja laadukas toiminta on tekemisemme kivijalka jatkossakin,” Tomi täydentää.

Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirta Oy toimii jatkossa osana Kotikatua, mutta jatkaa toimintaansa samalla tutulla nimellä ja yritysilmeellä. Kaikki yhteystiedot säilyvät ennallaan ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan hyvissä ajoin ennakkoon. Tutustu Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirtaan tästä.

Mikko Mäkikyrö, operatiivinen johtaja, Kotikatu, 010 270 8026
Tomi Aravirta, toimitusjohtaja, Kiinteistö- ja Ympäristöpalvelut Aravirta, 040 124 5000

Kun voi luottaa, niin homma toimii

Luottamus ja rehellisyys ovat Kiinteistötahkolan Jiri Lindströmin mukaan toimivan isännöitsijä-huoltoyhteistyön tärkeimpiä kulmakiviä.


Isännöitsijä Jiri Lindström on tehnyt pääkaupunkiseudun Kotikadun kanssa yhteistyötä reilun kolmen vuoden ajan. Ajan saatossa hänelle on tullut tutuksi Kotikadun palvelutarjonta koko komeudessaan. Muun muassa perinteinen kiinteistöhuolto, ulkoalueiden hoitopalvelut ja siivouspalvelut ovat käytössä päivittäin ja monesti on tarvittu myös teknisen kiinteistöhuollon erityisosaamista.

Suuri osa Lindströmin isännöimistä kohteista on 20–70 asunnon uudisrakennuksia, mutta joukkoon mahtuu myös hiukan iäkkäämpiä kiinteistöjä.

– Osa kohteistani on aiemmilta isännöitsijöiltä perittyjä ja osa on tullut hoitooni kilpailutuksen kautta, Jiri kertoo.

Lindström vetää Kiinteistötahkolan uudiskohderyhmää Vantaalla, eli huoltoyhtiön kilpailutukseen liittyvät asiat ovat hänelle tuttuja juttuja. Mutta mitkä asiat painoivat vaakakupissa, kun kumppaniksi valikoitui Kotikatu?

– Toki hinnalla on aina merkitystä joltain osin. Minulle henkilökohtaisesti merkittävä seikka on ollut erityisesti se, että voin puhua ja sanoa heille suoraan ja asia menee heti kerrasta perille. Sama juttu koskee niin aluejohtoa, yksiköiden päälliköitä kuin huoltomiehiäkin. Tässä työssä on tärkeää, että kommunikaatio toimii kaikilla tasoilla.

Lindström kertoo arvostavansa myös ennakoivaa palveluasennetta niin kiinteistönhoidossa kuin siivouksessa.

– Huolto ja isännöinti ovat totta kai yhteistyötä ja osapuolten tulee aina pelata samaan maaliin. Mielestäni huoltoyhtiön on kuitenkin hyvä ottaa se proaktiivinen rooli, eli omatoimisestikin hoitaa ja huolehtia, että kiinteistössä on kaikki kunnossa. Jos huolto tekee aina vain ja ainoastaan ne jutut, jotka isännöitsijä sille ilmoittaa, on tilanteessa parantamisen varaa. Kotikadun kanssa homma on toiminut suurelta osin hienosti, Jiri kiittää.

Saumaton yhteistyö myös asiakkaan etu

Molemminpuolinen luottamus rakentuu Lindströmin mukaan rehellisyydestä ja suorapuheisuudesta. Hän on tyytyväinen Kotikadun tapaan kantaa vastuuta.

– Kotikadun kanssa olen aina voinut luottaa siihen, että he ovat minun suuntaani suorapuheisia. Virheitä sattuu ihan kaikille ja joskus saattaa kiireessä unohtua hoitaa joku juttu. Hyvässä yhteistyössä näitäkään asioita ei edes yritetä peitellä, vaan asiat voidaan sanoa kuten ne ovat.

Lindströmin mukaan saumattomasti toimiva isännöinti-huoltoyhteistyö vaikuttaa viimekädessä aina myös asukkaan saamaan palvelukokemukseen.

– Kun voin huolettomasti ja luottavaisin mielin välittää esimerkiksi asukkaalta saamani huoltopyynnön suoraan Kotikadun paikalliseen yksikköön tutulle yhteysihmiselle, siitä on iso etu. Huolto ottaa hommasta heti kopin ja asiakas saa välittömästi sen fiiliksen, että häntä kuunnellaan ja palvellaan, Lindström summaa.

 

Kasvu ja kehittäminen motivoi

– Olemme yli 30-vuotias kasvava ja kehittyvä yhtiö, toteaa toimitusjohtaja Jussi Niemelä. Viime vuosina uusia kotikatulaisia on tullut tasaiseen tahtiin, kun toiminta on laajentunut pääkaupunkiseudulta Poriin, Lahteen ja Kuopioon. Tällä hetkellä toimintaa on lisäksi Pirkanmaalla, Oulussa ja Jyväskylässä.

– Laajentumisesta huolimatta toimintamallimme pysyy paikallisena. Olemme lähellä asiakkaitamme ja asukkaita ja näin varmistamme nopean reagoinnin palvelupyyntöihin sekä lyhyet ja sitä kautta ympäristöystävällisemmät siirtymät paikasta toiseen, Jussi toteaa.

Paikallisten toimijoiden liittyminen Kotikatuun tehdään olemassa olevaa ja historiaa kunnioittaen. Tulevaisuus suunnitellaan aina yhdessä ja paikalliset ratkaisut etsitään niin, että henkilöstö ja asiakkaat saavat sitä mihin ovat tottuneet ja mitä olemme luvanneet.
– Tarjoamme yrittäjille vahvaa selkänojaa, mahdollisuutta kehittää toimintaa ja toisaalta usein myös kaivattua mahdollisuutta jäädä suunnitellusti eläkkeelle, Jussi sanoo.

– Uskon, että toimintamme laajentuminen ja kehittäminen on iso motivaattori henkilöstöllemme. Uuden luominen on palkitsevaa, jatkaa Jussi.

– Kasvukeskusteluun on noussut myös kiinteistöhoidon kysynnän jäähtyminen. Emme ole tällaista havainneet, sillä kiinteistöt vaativat jatkuvaa ylläpitoa suhdanteista huolimatta, Jussi kertoo. Tietenkin kustannuksista keskustellaan, mutta uskon ratkaisun tekemisen laajuuden ja hinnan suhteen löytyvän yhteistyössä asiakkaiden kanssa. Näen myös, että asumisviihtyvyys ja turvallisuus ovat edelleen niitä arvoja, joita halutaan vaalia. Kiinteistöhuolto on keino sekä niiden parantamiseen että kiinteistön arvon säilymiseen, hän jatkaa.

Lue aiheesta myös Kauppalehdestä.

Kiinteistönhoito tänään: Työn tukena moderni talotekniikka

Kiinteistönhuollon tärkeimpänä tehtävänä on ylläpitää viihtyisää ja turvallista asumista sekä vaalia kiinteistöjen arvoa. Tätä vastuullista tehtävää kotikatulaiset hoitavat varmasti ja määrätietoisesti – uusin tekniikka tukenaan.


Yli 10 vuotta kiinteistöjen parissa työskennellyt Vesa Lappalainen kokee tekevänsä tärkeää työtä. Kotikadun arvojen mukaan laatu ohjaa kiinteistönhoitajan toimia.

– Laatu edustaa kokemusta: asiakas on aina oikeassa ja tehtävämme on kuunnella häntä, Lappalainen kuvailee.

Kiinteistönhoitajan työ on muuttunut radikaalisti tekniikan kehittyessä. Uudet ratkaisut ovat tuoneet käytännön hyötyä ja tehokkuutta – varjopuolena ovat ajoittaiset haasteet, kuten komponenttien vikaantumiset tai toimintahäiriöt.

– Nykytekniikka vaatii itseoppimista ja tähän kannustan kollegoitani. Ajan hermoilla oleminen on tärkeää, jotta voi vastata teknisiin haasteisiin. Työmme ei nojaa tekniikkaan, mutta se on meille hyvä, nopeutta ja tehokkuutta lisäävä apuväline.

– Voimme esimerkiksi valvoa ja säätää kiinteistön kannalta tärkeän tekniikan toimintaa etänä. Vika paikannetaan ripeästi ja toimenpiteisiin pystytään varautumaan jo ennen kohteeseen menemistä. Vesimittaritkin saa nykyään luettua etänä muutamissa minuuteissa, hän lisää.

Lappalainen uskoo, että osa nykytekniikoista vakiintuu osaksi rakennuskulttuuria ja toiset tippuvat pois.

– Energiatehokkuus on iso ohjaava tekijä. Oletan, että lämmöntalteenotossa otetaan vielä isoja askeleita eteenpäin, hän arvelee.

Muutos on mahdollisuus

Jerker Sjöholm on todistanut kiinteistönhoidon murrosta teknistymisen myötä ja jakaa tietoa mielellään eteenpäin muiden catevalaisten kanssa. Nyt työn alla on koulutuskokonaisuus kotikatulaisille.

– Kokoamme yhteen tulevat ja nykyiset kiinteistönhoitajat oppimaan uutta sekä täydentämään tietämystä varsinkin eri rakennusautomaatiojärjestelmistä. Koulutus suunnitellaan tapauskohtaisesti vastaamaan ajankohtaisia tarpeita, Sjöholm toteaa.

Tiedonjano auttaa alalla

Myös Sjöholmin mielestä nykypäivän kiinteistönhoitajalta edellytetään teknisiä valmiuksia aiempaa enemmän.

– Ennen kiinteistötekniset järjestelmät olivat yksinkertaisempia ja vikatilanteessa järjestelmä voitiin laittaa käsikäytölle. Nykypäivän järjestelmiä ei välttämättä voi enää ohjata käsikäytöllä. Kiinteistöjen etäkäyttö on yleistynyt ja teknologia tullut kiinteäksi osaksi kiinteistönhuoltajan työkalupakkia.

– Alalla pärjää parhaiten, kun on valmis oppimaan uutta ja hakemaan tietoa. Hyvä asiakaspalvelukyky on sekin tärkeää: teknologian lisäksi on hyvä tulla juttuun myös asiakkaiden kanssa, Sjöholm vinkkaa.

 

Kiinteistönhoitajan tehtävien TOP 5

Vaikka teknologia on tuonut paljon uutta kiinteistönhoitajan arkeen, kohtaamiset asukkaiden kanssa sekä kohteissa tehtävät työt ovat yhä tärkeässä roolissa.

  1. Aamuinen roskakierros. ”Virkistää ja näkee kiinteistöjen yleisilmeen. Päivän työjärjestys alkaa hahmottua.”
  2. Huoneistokohtaiset suodattimien vaihdot. ”Tulee tavattua asukkaita.”
  3. Huolto- ja korjauskäynnit huoneistoissa. ”Voi antaa omalla työllään asukkaalle hyvän mielen sekä kasvattaa hänen tietämystään tekniikan hyödyntämisestä arjessa.”
  4. Kiinteistökierrokset taloyhtiön hallituksen kanssa. ”Haemme yhdessä rakentavia ratkaisuja mahdollisiin ongelmiin.”
  5. Työt, joiden loppuunsaattaminen palkitsee. ”Nautin, kun saavutan päämääräni tai voin auttaa muita.”

Rakennustyöntekijä Nadja Lindgren: Korjausrakentaminen on asiakaspalvelutyötä

Korjausrakentaminen on ala, jossa liitetään yhteen vanhaa ja uutta. Vauhdikkaan ja toisinaan rankankin toimenkuvan ytimessä on rakennustyöntekijä Nadja Lindgren, jonka osaaminen taipuu purkutöiden ohjaamisesta haitta-ainekartoitukseen sekä pintakorjauksista maalaukseen.


– Sanon olevani palvelu- ja asiakastyössä, sillä siitähän korjausrakentamisessakin on pohjimmiltaan kyse. En jaksaisi katsoa vain uudiskohteiden valkoisia seiniä, vaan pidän vaihtelevasta työstäni, joka luo erilaisia haasteita ratkaistavaksi joka päivä.

Jotta jaksaa, on työilmapiirillä tärkeä rooli.

– Puhallamme yhteen hiileen ja kunnioitamme toisiamme. On myös tärkeää, että pystymme avoimesti puhumaan esimiehille ja työnjohdolle, sillä vain siten me kaikki kehitymme.

Vaikka Lindgren toimii laajalla alueella Kehä III:n sisäpuolella, on rakennuskanta esimerkiksi Espoossa ja Itä-Helsingissä tullut tutuksi vuosien myötä.

– Työt pyrin järjestämään mahdollisimman tehokkaasti: yhteen päivään jälleenrakentamiskohteessa maalaus- ja pohjahommia, toisena näytteitä ja haitta-ainekartoituksia. Syksyn sateiden aikaan työllistävät vesivahinkokohteet, kun kattoja vuotaa tai viemärit ovat tukossa. Moottorimaskit, kaasunaamarit, suojalasit, -hanskat ja -haalarit. Tarvittaessa kuulosuojaimet päähän ja polvisuojat ylle, jotta on itse työkykyinen huomennakin.

– Työturvallisuus on pitkälti asennekysymys, josta Catevalla ei tingitä ja itse kemikaalienkin kanssa pelaavana huolehdin tarkasti.

Miesvoittoiselle alalle Lindgren haluaisi rohkaista lisää naiskollegoita.

– Tarkoille tekijöille ja uusille näkemyksille on aina tilausta!

Sinustako uusi kotikatulainen? Katso avoimet työpaikkamme tästä! 

Kiinteistönhoitaja Matti Takkinen: Meillä on hyvä työporukka

Kotikadulla vajaan vuoden työskennellyt Takkinen on ollut alalla jo yli 10 vuotta. Oulussa hänellä on noin 30 eri kerros- ja asuintaloa hoidettavana. Oma alue asukkaineen on tullut uudessa työpaikassa pikkuhiljaa tutuksi.


– Teen kiinteistönhoitoa laidasta laitaan, käsin tehtävistä lumitöistä aina vessan vesikalusteiden huoltoon, vaihdan suihkusekoittajia ja huollan hanoja sekä wc-pönttöjä.

– Tekemällä oppii ja tarvittaessa kysyn työkavereilta vinkkiä, miten pääsen alkuun. Meillä on hyvä porukka ja autamme toisiamme. Uudempikin vesikaluste jää mieleen, kun purkaa ja kasaa sitten päinvastaisessa järjestyksessä, kuvailee Takkinen.

Takkisen päivä alkaa toimistolta, mistä toistakymmentä kiinteistönhoitajaa ja konekuskit lähtevät liikenteeseen. Vastapäisestä hallista napataan tarvittavat työvälineet kyytiin.

– Minulla on mukana perusvälineet, ettei jokaista tarvitse erikseen lähteä hakemaan. Ihan kaikkea ei voi kyydissä pitää, kun autosta loppuu tila kesken.

Usein Takkinen toimii koko päivän ulkosalla pihatöissä, toisinaan tunnit täyttyvät huoltotöistä ja puhelimen pirinästä. Huoltokeikat tulevat toimiston kautta, toisinaan taloyhtiön hallituksen puheenjohtajat soittavat hänelle suoraan. Joka viides viikko on päivystysviikko.

– Kyllä se puhelin yölläkin voi soida. Asukkaat tai esimerkiksi poliisit ja ambulanssien ensihoitajat soittavat aukaisemaan ovia. Palokuntakin joskus, tosin hekin pääsevät kyllä tarvittaessa ilman minua nopeastikin sisälle. Tässä työssä vaihtelevuus on parasta.

Lahtelainen Kiinteistöhuolto Reijo Niemi Oy osaksi Kotikatua

Jani Niemi ja Reijo Niemi Kiinteistöhuolto Reijo Niemi Oy:stä sekä Tiina Volmer ja Jussi Niemelä Kotikadulta


Kotikatu Group Oy on hankkinut Kiinteistöhuolto Reijo Niemi Oy:n osakekannan.

”Sydämellä tehdyn työn siirtäminen toiselle on aina haikeaa, mutta jätän elämäntyöni erittäin hyvällä mielellä kotikatulaisten hoitoon,” toteaa Kiinteistöhuolto Reijo Niemen toimitusjohtaja Reijo Niemi. ”Tästä eteenpäin keskityn nauttimaan kovalla työllä ansaituista eläkepäivistä,” Reijo sanoo. ”Liittyminen Kotikatuun tarkoittaa tukevaa selkänojaa tekemisellemme ja mahdollisuuksia tarjota asiakkaillemme entistä monipuolisemmin heidän tarvitsemiaan palveluita. Lisäksi saamme mahdollisuuden kehittää toimintaamme aivan eri panostuksilla kuin aikaisemmin,” Reijo jatkaa.

”Meille on ilo saada joukkoomme uusia ammattilaisia ja vahvistaa toimintaamme Lahdessa,” sanoo Kotikadun toiminnasta Lahdessa ja Pirkanmaalla vastaava operatiivinen johtaja Kai Hintz. ”Arki tulee jatkumaan tutulla tavalla. Jani Niemi ja koko muu väki jatkaa laadukasta ja asiakaslähtöistä työtä kuten tähänkin asti,” Kai jatkaa.

Kiinteistöhuolto Reijo Niemi Oy toimii jatkossa osana Kotikatua, mutta jatkaa toimintaansa samalla tutulla nimellä ja yritysilmeellä. Kaikki yhteystiedot säilyvät ennallaan ja mahdollisista muutoksista tiedotetaan asiakkaitamme hyvissä ajoin ennakkoon.

Lisätietoja:

Kai Hintz, operatiivinen johtaja, Kotikatu, 010 270 8268, kai.hintz@kotikatu.fi
Reijo Niemi, toimitusjohtaja, 0400 842 554, reijo.niemi@khniemi.fi
Jani Niemi, työnjohtaja, 040 502 2908, jani.niemi@khniemi.fi

Päivystyksemme palvelee arkena ja pyhänä – katso asiakaspalvelupisteidemme poikkeusaukioloajat

Oli arki tai pyhä, kiinteistöhuolto päivystää! Joulun ja vuoden vaihteen pyhien aikaan kiireelliset huoltopyynnöt kuten vesivahingot tai ovenavaukset hoidetaan normaaliin tapaan. Kiireettömät työt hoidamme taas arkena, sillä kiinteistönhoitajamme viettävät hekin aikaa perheidensä ja läheistensä parissa.

Asiakaspalvelupisteemme ovat suljettuina 24.-26.12.2019 sekä 1.1. ja 6.1.2020. Arkipäivinä palvelemme sinua ja asiakaspalvelupistekohtaiset aukioloajat voit tarkistaa täältä.

Kiireettömät huoltopyynnöt voi tehdä näppärästi huoltopyyntölomakkeen kautta tästä.

Jos sattuu vahinko, pääkaupunkiseudulla käytössäsi on Catevan ammattitaitoinen joukko sähkö- ja putkimiehiä sekä vahinkosaneeraus ja kuivauspalvelut akuutteihin tilanteisiin 24/7. Pirkanmaalla sinua palvelevat 24/7 Catevan vahinkosaneerauksen ja kuivauspalveluiden ammattilaiset. Päivystysaikana vika ja vahingot rajataan. Varsinainen korjaus suoritetaan normaalina työaikana, jos tilanne ei vaaranna terveyttä tai aiheuta lisävahinkoa. Vahinkopäivystys numerossa 010 270 8955.