Taloyhtiöille tarjottavien palveluiden on mukauduttava erilaisiin tarpeisiin

05.07.2024 – Ajankohtaista

Taloyhtiön asioiden hoitoa voidaan sujuvoittaa hyödyntämällä taloyhtiöiden tarpeisiin suunnittelemaamme digitaalista palvelua PHM Digitalia. Palvelu mahdollistaa esimerkiksi kulutuslukemien ja huoltopyyntöjen seurannan sekä taloyhtiön sujuvan viestinnän. Verkkopalvelustamme voi käyttää valikoiden juuri omaan taloyhtiöön soveltuvia tarpeellisimpia toimintoja.


Taloyhtiöiden hallituksille, asukkaille sekä isännöitsijöille ja kiinteistönomistajille suunnatun PHM Digital -palvelun avulla taloyhtiötä koskevat tiedot voidaan koota yhteen paikkaan. Asiakkaillemme veloitukseton palvelu tarjoaa kattavan näkymän taloyhtiön asioihin ja valikoiman taloyhtiön arkea helpottavia toimintoja.

PHM Digitalissa on huomioitu taloyhtiöiden erilaiset tarpeet, eikä sen käyttö sido taloyhtiötä mihinkään.

Huoltosopimusasiakkaillemme veloituksettomassa palvelussa taloyhtiö saa käyttöönsä rajattoman määrän käyttäjätunnuksia, joita taloyhtiön hallitus voi itse hallinnoida.

PHM Digital mahdollistaa tehokkaan yhteistyön

Huoltopyyntöjen seuranta on yksi niistä toiminnoista, joka kokemuksemme mukaan kiinnostaa niin taloyhtiöiden hallituksia, isännöitsijöitä kuin asukkaitakin. Taloyhtiölle kertyy huoltopyyntöjen seurannan myötä arvokasta tietoa siitä, millaisista asioista kiinteistössä tehdään huoltopyyntöjä. Lisäksi palvelu mahdollistaa huoltopyyntöjen etenemisen seurannan, mikä helpottaa sekä taloyhtiön osapuolten että huoltoyhtiön toimintaa. Kaikilla on käytössään sama tieto, ja huoltopyynnön tilan voi tarkistaa palvelusta.

Taloyhtiön hallituksella ja isännöitsijällä on huoltopyyntöjen seurannan lisäksi mahdollisuus seurata ajantasaisesti erilaisia kiinteistökohtaisia kulutuslukemia, kuten veden- ja energiankulutusta. Lukemat päivittyvät palveluun kuukausittain. Kulutusseuranta tarjoaa huoltopyyntöjen seurannan ohella arvokasta tietoa taloyhtiön tilanteesta ja helpottaa kiinteistön ylläpidon suunnittelua ja toteuttamista.

Kiinnostuitko? Kysy lisää asiakaspalvelustamme!

”Huoltoyhtiön tarjoama digitaalinen palvelu yllätti”

Lue tarkemmin, millaisia kokemuksia PHM Digitalin käytöstä on Akateeminen Asunto-osakeyhtiö Pihlajatie 50–52:llä täältä.

Voit myös katsoa lyhyen videon PHM Digitalin toiminnallisuuksista täältä.

Järjestämme PHM Digitalin esittelytilaisuuksia Teamsissa

Tule mukaan esittelytilaisuuteemme kätevästi Teamsissa. Esittelemme tilaisuuksissa palvelun keskeisimmät toiminnot ja pääset kysymään sinua askarruttavat kysymykset palvelusta. Kaikissa tilaisuuksissa on sama sisältö. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Näet seuraavien esittelytilaisuuksien aikataulun PHM Digitalin sivuilta täältä.

Saat lisätietoja PHM Digitalista asiakaspalvelustamme sekä PHM Digitalin sivuilta täältä.

Jaa artikkeli